צילום אירועים

ניסיון

במידה ואינך בעל ניסיון בתחום האירועים, צבור ניסיון . “אין חכם כבעל ניסיון”, הניסיון חשוב הן לתפעול השוטף של העסק והן לשם מניעת ופתרון תקלות בצילום האירוע עצמו, פתרון מהיר ויעיל של בעיות (הן תמיד צצות) מפנה זמן ליצירה. אל תחשוש להיוועץ בבעלי ניסיון, אף אחד לא נולד עם ניסיון, צריך לצבור אותו

קהל יעד

בחר את קהל היעד אליו אתה מתעתד לפנות וזאת טרם בחירת המקום,ונסה להתאים את מיקום העסק לקהל היעד, מתחם של נותני שירות מהתחום תמיד יכול להוסיף לקוחות

עיצוב המקום
עצב את המקום בהתאם לרוח העבודה והסגנון שלך, חלל בעיצוב מודרניסטי יתאים לסגנון צילום עדכני יותר, חלל בעיצוב וינטאג’ יתאים לסגנון צילום קלאסי ואלגנטי, בעיצוב המקום נסה שוב לפנות לקהל היעד שלך

IMG_8454


נגישות

רוב הלקוחות מתאמים פגישה, דאג ליידע אותם בטרם עת,בהסדרי חנייה והגעה למקום

אסתטיקה
המקום הוא פניך, ע”י הופעה מסודרת הן של איש המכירות והן של החלל עצמו, אתה משדר רצינות, מקצועיות ואמינות

שיווק ופרסום
נצל את כל שטחי הפרסום בחינם, פייסבוק הינה פלטפורמת פרסום נהדרת, כך גם שאר הרשתות החברתיות השתדל לעדכן ולהתעדכן לעיתים תכופות

דוגמאות
השתדל ליצור מגוון רחב של סרטים ואלבומים לדוגמא, נסה להתאים את אופי הסרט והאלבום לאופי הזוג שבפגישה, תמיד נחמד להראות לזוג דוגמא מהמקום הספציפי בו הם מתעתדים להנשא

883578_514470288603075_1721301412_o


דע את האוייב

הכר את השטח, הכר את מתחריך, מילה טובה על מתחרה יכולה לפעמים ליצור סוג של אמינות עם הזוג, כך ייקל עליהם לבחור בך. שים דגש על יתרונותיך ולא על חסרונותיהם של אחרים

מחיר
השאר לעצמך טווח תמרון בהצעת מחיר, כולנו אוהבים הנחות ומתנות!!

המידע באדיבות סטודיו grotesca

עיצוב האתר ע"י קבוצת "הארץ"